søndag den 27. februar 2011

Hader du tandlæger?

Det at hade tandlæger kommer naturligt til mange mennesker. Nogle mennesker hader tandlæger, fordi de er Tandlæger, nogle tandlæger er beregnet til at blive hadet. Et par hader dem, fordi andre gør det. Men et vigtigt aspekt af dette er, hvorfor folk hader tandlægen. At være en tandlæge, jeg vil ikke tage den rute, jeg er uenig i dette og mærke disse mennesker som fobiske. Der er grunde til at folk til at hade eller være bange for tandlægen. I løbet af de seneste måneder, har jeg bedt en masse mennesker -online og offline- for den præcise årsag, hvorfor de hader tandlægen. Nu har jeg akkumuleret de mest almindelige årsager, og hvad jeg (som en tandlæge) mener om dem.

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start